українською in english

У Європі стартувала кампанія «Медіа проти ненависті»

10 липня, 17:29

Організації Керівного комітету Ради Європи з питань медіа та інформаційного суспільства (CDMSI) започаткували кампанію #MediaAgainstHate у грудні.

Про це повідомило виданяя Детектор медіа з посиланям прес-служба Національної ради з питань телебачення на радіомовлення.

Європейський форум медіа громад (The Community Media Forum Europe – CMFE), Європейська федерація журналістів (The European Federation of Journalists – EFJ) і Артикль 19 започаткували кампанію #MediaAgainstHate у партнерстві з іншими організаціями. Її мета – протидіяти розпалюванню ненависті та дискримінації у традиційних і онлайн ЗМІ шляхом сприяння застосуванню етичних стандартів та дотримуючись права на свободу висловлення.

«ЗМІ та журналісти відіграють вирішальну роль в інформуванні щодо політики і громадської думки стосовно міграції та біженців. Оскільки мова ненависті і стереотипи, спрямовані на мігрантів, поширюються Європою, збалансовані та справедливі репортажі ЗМІ необхідні більше ніж будь-коли. Не зважаючи на хороші практики журналістики, додаткове навчання та ресурси для працівників ЗМІ та медіа-організацій сприятимуть розвитку діалогу і демократичних процесів», - йдеться у прес-релізі з нагоди старту кампанії.

Кампанія #MediaAgainstHate спрямована на: поліпшення висвітлення у ЗМІ питань, пов’язаних з міграцією, біженцями, релігією та маргінальними групами в цілому; підвищення потенціалу журналістів, ЗМІ, громадянського суспільства і медіаспільноти у боротьбі з пропагандою ненависті, нетерпимості, расизму та дискримінації; підвищення ефективності імплементації правової структури регулювання мови ненависті та свободи слова; підвищення обізнаності про різні види дискримінації шляхом поліпшення інформування із зазначених питань; надання підтримки журналістам, котрі викривають розпалювання ненависті і котрі стають мішенню й жертвами ненависті і переслідування за висловлювання.

У рамках кампанії відбудеться серія тренінгів і семінарів для працівників медіа, регуляторних органів і органів безпеки Європи для обміну досвідом та співробітництва. Крім того, у січні стартує відеоконкурс, щоб зібрати приклади боротьби проти стереотипів і дискримінації з різних країн.

Партнерами кампанії стали Інститут різноманіття ЗМІ (MDI), Хорватська асоціація журналістів (CJA), Співробітництво з країнами, що розвиваються (COSPE), Інститут медіа громад (COMMIT) та інші організації.

Слідкувати за кампанією можна на її сайті та через хештег #MediaAgainstHate у Twitter.

Ініціатива «Мова ворожнечі» в українських ЗМІ: ідентифікація та протидія» впроваджується Одеською обласною організацією ВГО «Комітет виборців України» за фінансової підтримки Посольства Федеративної Республіки Німеччини в Україні.